Pasar Am in Loph ( I’m in Love )


Author : Pinky Girl
Cast : Jinyoung ( B1A4 ), Im Ye Jin ( Ibunya Geum Jandi di BBF ), Ahn Suk Hwan ( Ayah Geum Jandi di BBF ), Kim Nam Joo ( A Pink )
Genre : Comedy
Rating : PG 15
Type : One Shoot
Disclaimer : Annyeong..ini FF pertama aku yang ber-genre Comedy, jujur sebenernya aku ga begitu bisa ngebodor ( sunda : red ), makannya aku pake bahasa daerah aku yaitu Sunda , buat bikin FF ini agak2 bodor dari kata2 nya, tapi mungkin itu buat kalian yang orang Sunda juga ato ngerti bahasa Sunda,hehe….Maaf kalo bahasanya agak2 kasar karna ini ceritanya di perkampungan gitu, yang sebagian orang2 nya identik pake bahasa kasar. Mohon komentarnya yah…;)

Di suatu pagi….

“Jinyoooooooooung…..Jinyooooouuuung”

Jinyoung yang di panngil sama emaknya tetep ga bangun2 juga.

“Jinyooooooooooooooooooooooooouung”

Teriakan emaknya yang terakhir bikin Jinyoung berdiri tegap dari tidurnya dan langsung nyamperin si emak.

“Naon atuh maaaaak, isuk-isuk eta sora geus ngagelegar dunya??”

“Yee,,,ai silaing, sok ngalelewe kitu ka indung teh. Eta buru geura ka pasar, emak kabeurangan yeuh ek muka warung”

“Hah?? Ka pasar, mak?? Naha lain emak wae atuh nu ka pasar na?? Ku naon kudu Jinyoung? Ma enya ganteng-ganteng kieu kudu ka pasar, gengsiiiiii atu mak??”

PLETAK…

“Auuuuwww….nyeri atuh,mak”

“Bongan…ai di sitah ku indung teh sok miheulaan tensi-tensi lah”

“Gengsi mak, lain tensi”

“Nya eta we lah pokona mah, geus buru mangkat, emak geus kabeurangan yeuh”

“Euh,,si emak mah, kela atu Jinyoung rek mandi heula, kudu seungit atu mak ka pasar oge”

“Alaaaaah, unggal poe oge maneh mandi angger weh teu seungit-seungit, geus teu kudu mandi, sibeungeut weh”

“Ah,,ai si emak, bisi weh ngke di pasar Jinyoung teh papanggih awewe geulis,mak?”

PLETAK…

“Auuwww….ai si emak meuni resep-resep teuing nakol sirah Jinyoung teh,mak. Apan geus di fitrahan ieu teh”

“Ehhhh..ai silaing tadi sare mimpi ngadahar naon atuh, meuni siga manuk toet wae, cerewed. Buru tong loba ceta, bisi ieu susuk ngalayang deui geura”

“Enya..enya mak,ampuun lah”

Di pasar….

“Pak, meser ieu”

“Meser naon jang ieu teh??”

“Tah, tah ieu we pak baca ku bapak kertasna, abdi mah teu ngarti naon tah nu di tulis si emak teh”

“Yeehh,,,ai si ujang, naha teu bisa maca kitu?”

“Weeesss,,,,enak wae pak, bisa atuh maca mah, ngan eta teu ngarti naon wae anu di tuliskeun ku si emak teh, da abdi mah tara ka pasar, teu nyaho ngaran sayur-sayuran lah”

“Ohh,,sugan teh teu bisa maca, piraku ganteng-ganteng teu bisa maca”

Selama si bapak itu nyiapin apa yang ada di kertas di tulis si emak, tiba-tiba ada cewe cantik yang ngelintas di depan Jinyoung. Jinyoung terus ngeliatin cewe cantik itu, sampe-sampe si bapak tukang sayur manggil-manggil dia juga, ga ke denger. Akhirnya..

“Woiiii….woii…” ucap Jinyoung sambil meragain gaya silat karna dia kaget ada yang nyiram dia.

Jinyoung yang kaget karna ternyata si bapak tukang sayur itu menyiramnya dengan air, Jinyoung pun basah kuyup.

“Waahhh,,si bapak pelanggaran yeuh, naha abdi di guyur pak?”

“Ai si ujang, tatadi di geroan teh cicing wae, bonge sugan? Nya geus weh ku bapak di guyur, itu geus pesenan nana”

“Ohh..ngobrol atuh,pak. Sabarahaeun, pak??”

“30 rebu”

“Ieu,pak”

Waktu Jinyoung mau pulang, tiba-tiba cewe itu ngelewat lagi di depannya dan mau nyebrang, sampe-sampe Jinyoung ampir mau nabrak cewe itu. Tapi untung cewe itu ga ke tabrak, tapi sialnya malah Jinyoung yang jatoh dari motornya. Cewe itu langsung bantuin Jinyoung bangun dan orang-orang juga mulai berkerumun nolongin Jinyoung. Jinyoung yang kaki sama tangannya berdarah, ga ngerasa sakit sedikitpun, karna dia malah ngeliatin cewe itu terus. Akhirnya warga sekitar yang nolongin Jinyoung, mau bawa dia ke klinik dan Jinyoung girang banget waktu tau kalo cewe itu ternyata seorang suster jadi dia nawarin diri buat ngobatin Jinyoung.

Sesampainya Jinyoung di klinik tempat cewe itu jaga, luka-luka Jinyoung langsung di obatin. Dan tetep, pandangan Jinyoung masih ga lepas buat natap cewe itu.

“Lukanya sudah di obatin pak, bapak udah boleh pulang”

“Iya..iya neng”

“Ehm..maaf?”

“Eh,,maaf neng, eh…maksud saya suster, tapi kaki saya masih sakit suster, boleh saya nginep aja di sini??”

“Maaf bapak, karna luka bapak tidak terlalu parah, jadi saya pikir bapak tidak perlu di rawat inap di sini. Jadi sekarang bapak boleh pulang”

‘Tapi, sus…Oh,,ia baiklah, saya pulang, makasih yah sus”

“Sama2 bapak, hati-hati pulangnya”

Di rumah…

“Kamana ceunah budak teh nya, wayah kieu can balik keneh, naha ka pasarna nu dimana atuh budak teh?? Sugan ka nagri walanda meureun?”

10 menit kemudian….

“Emaaak,,tingali yeuh Jinyoung,mak….Tadi cilaka, labuh dina motor”

“Hah?? Labuh?? Terus ai balanjaan emak na kumaha???”

“Yeee,,ai si emak, budak labuh teh nu di tanyakeun kalah balanjaan na lain nanyakeun budakna, yeuh tingali suku Jinyoung di perban”.

“Ah,,da geus gede ieuh, emangna ku emak hayang di kumahakeun?? Di eyong, di usapan ngarah teu nyeri?? Pan moal mungkin, mana balanjaan emak na???

“Hehehe…maruragan,mak di jalan tadi pas Jinyoung cilaka” Jinyoung cuma nyengeh tanpa dosa

“Jinyooooooooouuung”

3 hari kemudian….

“Pak, naha ai budak teh ayeuna asa rajin-rajin teuing hayang ka pasar, padahal ku emak tara di titah deui, da bongan kapok nitah budak eta mah, kamari ge sakali di titah kalah teu bener”

“Teuing atuh,mak. Nya emang keur hayang ka pasar weh meureun”

“Ah,,,asa teu mungkin,pak. Da meuni maksa budak teh hayang ka pasar wae. Emak, jadi curiga pasti aya naon2″

“Naha curiga atuh mak ka budak sorangan oge, keun weh atuh, pan alus oge kan emak jad teu kudu ka pasar deui”

“Yeh,,lain kituna pak, tapi emak nyaho pisan eta budak moal mungkin daek ka pasar lamun lain aya maksudna”

“Nya ngkeun weh atuh, keur beger meureun budak teh, da pan geus gede ayeuna teh”

***

“Pak, naha sih budak teh makin ka dieu makin aneh, mun balik ti pasar teh sok sura seuri sorangan siga nu gelo wae, stres kitu pak budak teh gara2 cilaka keur eta???Bawa ka dokter weh yu,pak??”

“Nya oge, bapak perhatikeun teh, budak ayeuna mah geus tara hudang beurang deui, tara males deui”

“Tuh kan, bapak ge anehnya ka si Jinyoung? Cik ajakan ngobrol geura ku bapak, tanya ku naon budak teh”

“Nya ngke ku bapak di tanya”

Jinyoung yang lagi dengerin musik di kamarnya pake handsfree, ga denger kalo bapaknya ngetokngetok kamar dia dari tadi, karna ga ada jawaban aja dari Jinyoung, akhirnya bapaknya langsung masuk dan Jinyoung ga nyadar kalo bapaknya sekarang ada di samping dia.

“Eh,,,pak?” Jinyoung langsung kaget ngeliat bapaknya tiba2 ada di depannya, dia langsung buka handsfree dari telinganya.

“Aya naon pak, meuni serius kitu?? Naha bapak teu ngetok panto heula?”

“Mun bisa mah ku bapak tadi di ketok na make panakol bedug, ngarah ka dangu ku silaing meureun nya?”

‘”Hah?? Naon maksudna,pak?”

“Dumuk tatadi teh bapak geus ngetok panto kamar silaing, tapi teu di buka-buka wae, nya geus bapak asup”

“Ooohh…enya kitu,pak?”

“Geus ah, tong loba tatanya, ayeuna mah bapak kadieu teh ek nanya ka silaing”

“Nanya naon kitu,pak?”

“Yeuh, ceuk si emak, ayeuna silaing teh jadi rajin hayang ka pasar wae, saprak keur eta di titah ka pasar terus silaing cilaka. Terus nu bapak tingali, ayeuna silaing geus tara hudang beurang deui, tara males deui. Naha maneh teh cageur??”

“Adduuhhh, si bapak, maksudna Jinyoung teh teu cageur kitu pak?”

“Yee,,lain na kitu, atu da bongan asa aneh, silaing teh siga nu kaasupan curig awewe wae,naha bet jadi kieu??”

“Hahaha..tah eta, pak”

“Hah?? Eta naon maksudna??”

“Enya, eta, kaasupan jurig awewe”

“Ah,,,maneh mah,ai ngomong teh tong sok muter-muter, lieur bapak mah, ngomong nu bener naon maksudna??”

“Enya, jadi kieu bapak, ayeuna hate Jinyoung teh jeur kaasupan jurig awewe, alias awewe geuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiis pisan,pak?”

“Maksud maneh, maneh teh keur jatuh cinta??”

“Eta pisan,pak”

“Naha jeung saha?? Geuning maneh teu ngomong-ngomong ka bapak jeung emak?? Ku naon teu di bawa kadieu awewena??

“Tah, eta masalahna,pak. Jinyoung teh keur PDKT keneh, tapi Jinyoung geus aya rencana isukan arek nembak manehna”

“Emang saha ngaranna??”

“Namjoo,pak”

“Namjoo?? Alus oge ngaranna”

“Eh,,puguh weh pak, da jelema na oge geulis. Siga bidadari”

“Naha,kumaha caritana maneh bisa kenal jeung manehna?”

“Kieu pak mimitina mah, pas si emak nitah ka pasar keur eta, nu Jinyoung cilaka tea, tah awewe eta nu nulungan Jinyoung teh. Isukanna Jinyoung ka pasar deui, papanggih deui jeung manehna, da ternyata manehna teh emang unggal isuk ka pasar. Nya pendek carita, Jinyoung jadi deket tah jeung manehna teh”

“Terus ai respon manehna kumaha?”

“Nu Jinyoung tingali mah, respon manehna ge alus, nyaa siga nu resep oge meureun ka Jinyoung, matak pokona isukan Jinyoung hayang nembak manehna”

“Heu..sukur atuh ai kitu mahm bapak jadi hayang ningali siga kumaha. Eh, tapi bapak boga ide, kumaha carana nu romantis jeung nembak awewe”

“Wah..kumaha,pak?”

Keesokan harinya….

Jinyoung tiba-tiba pergi ninggalin Namjoo yang padahal lagi jalan bareng sama Jinyoung…Namjoo heran, sebenernya Jinyoung mau pergi kemana. Ga lama kemudian banyak orang yang berkerumun dan ada seseorang yang teriak-teriak manngil nama Namjoo pake toa. Namjoo yang ngerasa namanya di panggil-panggil, akhirnya nyamperin ke sumber suara itu dan dia ngeliat Jinyoung lagi berdiri di atas tumpukkan dus. Namjoo mukanya langsung merah, karna dia malu saat Jinyoung manggil-manggil namanya dan nunjuk ke arah dia, semua orang pun matanya langsung tertuju ke Namjoo.

“Neng Namjoo, aa mau bilang sesuatu sama neng, di depan semua orang di sini, tepatnya di mana dulu aa ngeliat neng pertama kali”

Semua orang mulai serius dengerin apa yang mau di omongin Jinyoung lagi.

“Neng..sebenrnya aa teh udah suka sama neng dari pertama kali aa ngeliat neng, dan sekarang walopun kita baru deket 2 mingguan, aa teh pengen bilang sama neng kalo aa nyaaaaaaaah pisan sama neng, aa cintaaaaa sama neng, kalo istilah inggrisnya mah, aa teh lagi poling in loph sama neng….Sekarang aa tanya, neng mau ga jadi cewe aa???”

Namjoo yang kaget juga sama keberanian Jinyoung buat nembak dia di depan banyak orang, cuma bisa tersipu malu. Dan dia makin malu karna semua orang yang ada di sana berteriak “Terimaa…Terima..Terima..”

“Neng, kalo neng nerima aa, neng boleh langsung ikut naek ke sini sama aa, tapi kalo neng nolak aa, neng boleh pergi sekarang”

“Naeeek..naek….naek…”

“Terimaaa..Terima…..”

Karna semua orang makin desek Namjoo buat nerima Jinyoung, tapi di sisi lain Namjoo justru malah pergi dari kerumunan itu. Sontak semua orang yang ada di sana ngerasa ikut nyesel, berarti jawaban Namjoo adalah nolak Jinyoung. Jinyoung yang langsung memasang muka kecewa berat, cuma bisa nunduk pasrah karna ternyata Namjoo udah nolak dia. Tapi tiba-tiba suara kerumunan di sana rame lagi dengan suara tepuk tangan dan Jinyoung langsung kaget karna ngeliat Namjoo balik lagi sambil bawa bangku. Jinyoung makin girang ga ketulungan waktu Namjoo akhirnya naek ke atas dus itu juga, yang berarti mungkin Namjoo nerima cinta dia.

“Aa….neng juga mau bilang sama aa, kalo sebenernya neng juga suka sama aa. Tapi awalnya neng mah ga suka sama aa, tapi karna ngeliat aa gencar pisan deketin neng dan malah sekarang berani nembak neng di depan banyak orang, neng jadi yakin kalo aa teh beneran sayang sama neng, jadiii…”

“Jadi apa neng??”

“Jadiii….neng ga bisaaa….”

“Hah?? Ga bisa apa neng?? Jangan bikin aa penasaran atuh neng?”

“Jadi, neng ga bisa nolak cinta aa” jawab Namjoo sambil malu-malu.

“HAH??Serius neng?? Neng nerima cintaa aa?”

“Iya aa…”

“Huhuiiiiiiiii…..emak, bapak yeuh tingali Jinyoung menangkeun bidadari pasar”

“Hah? Bidadari pasar?? Ai aa, masa neng di bilang bidadari pasar??”

“Hehe..bukannya gitu neng, apan kita teh dulu ketemunya di pasar, terus neng sempet nolongin aa waktu jatoh, jadi buat aa mah neng teh udah kaya bidadari, tapi nu so sering ka pasar, jadi ku aa di sebutna bidadari pasar, hehehehe…”

“Ah..si aa mah sok aya2 wae…neng jadi isin”

“Bapaaaaak,emaaaaaak,,,,,yeuh Jinyoung mawa minantu geulis. Pasar am in loph weh pokona mah lah”

Jinyoung pun terus-terusan meluk Namjoo, dan semua orang nyamperin mereka sambil ngucapin selamat. Ampuh juga saran dari bapak Jinyoung buat nembak Namjoo dengan cara kaya gitu. Dan sekarang Jinyoung bener-bener seneng cintanya di terima Namjoo.

~ END ~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s